Ehm... Det är påsk?

   Ååå. Godis till frukost? Inte bra. Men jag blev så jävla äcklad, jag skulle äta flingor och mjölk och när jag tar en sked så smakar mjölken lök! BLÄ! Glömde ju bort att jag hade skuren lök i kylen, så nu har den lökat av sig på allt, eew. Haha.
   Jaa, godis från i helgen, jag skyller på att det är påsk snart. Och påsken handlar väl om att äta godis. Eller? Har jag helt missuppfattat detta? ;)
   Jaa, idag är jag ledig. Tror jag iallafall för de kan inte ringa till mig för nu är min mobil stendöd! Faan också! Ska kanske åka in idag med mamma och höra om de kan laga den. Hoppashoppas! Jag har inte precis råd att köpa en ny mobil... =(

   Igårkväll så tänkte jag och Jimpan mysa och kolla på en film, men som vanligt så kan vi inte bestämma oss! Haha. Så jag slog på tv1000 och där gick det en Beck film, haha, en film som ingen av oss ville se -då blev det den, haha ;)

   Jaaaaaa. Men nu tror jag att jag ringer till mama och hör hur vi ska göra =)

P.s Det är Clubdagar nu på h&m! Fram tills imorgon, så skynda på! 10% rabatt på hela köpet om man är medlem! =)
Hej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback