Att chipsa eller inte chipsa... Det är frågan...

   Hahaha. Ja, jag är sugen på chips! 

   Liiiiite synd bara att jag knappt kan äta någonting nuförtin', får ju så jävla ont i magen. Känns ungefär som om magsyran fräter upp mitt innandöme och ett slags sug känns i maggropen. Not hot, not nice.
   Har tänkt på detta och undrar om det kan bero på stress? Eller nerv, om jag känner mig själv korrekt. Lite nervig är jag, ska göra allting hela tiden och fixa allt och blablabla. Kanske. 

   Häromdagen när jag var och hälsade på Linus, Sara och Edvin efter jag nyss ätit (that's when the pain kicks in) och när jag kom dit så blev jag liksom relaxed när man fick mysa med lill-Edvin gosis =) Och då fick jag pain i magen som hetter duga. Fick sätta mig i soffan och dra upp bena för att liksom trycka tillbaka inälvorna som kändes som de var påväg ut, haha. Men allvarligt -not nice. Jag fick iallafall magmedicin av Linus, och ja, det blev lite bättre. Stressa -hinn inte känna pain. Relax -och the shit hits the fan... So to speak.
   Ja, jag får väl ta tag i mig själv och uppsöka läkare, frågan är bara när? Eller nej, frågan är... Äh. Jag gör det nog inte i vilket fall. Heh. Borde -ja.

   Nej, fan. Kanske man ska sova lite. Inatt ställer man ju fram klockan en timme så man får en timmes mindre sömn ='( Jag gråter nästan på riktigt, att det kan vara så skönt att sova. Helt fantastiskt otroligt, man borde ju vilja vara vaken och leva hela tiden -men neeeeej, SOVA det är the shit.

   Jobb imorgon, övermorgon och överövermorgon (haha, sön+mån+tis) så det blir hela denna vecka, och möjligtvis nästa. Jag vet att det är lite lite folk till veckan. Man får la' se! ;)
   Jaja.

   Bra att alla som läser detta nu är uppdaterade på vad som sker i min mage och på jobbet. Så slipper vi det på stormötet nästa vecka. Sal 12 B -det kommer sitta en lapp på dörren också "Simones Liv".
Tack.
HEJ!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback