ÄNTLIGEN hemma!

   Ty fusan sicken dag! Faan. Är helt slut i benen och fötterna -ajaj.
   Jobbade till 19.15 idag ju, var lite jobbigt kan jag säga. Speciellt eftersom jag vaknade på min trötta sida imorse, suck. Blev inte pigg förrens typ klockan fem (!) på eftermiddagen, åh! Drack kaffe och åt kex (socker) men nada, ingen energikick. Den kommer väl ikväll när man ska sova, haha.
   Fick iallafall skjuts hem av mamma =) Som tur var, annars går ju bussarna 18.20, nästa 21.20 typ.
   Nu är min beloved på g med pizza for dinner! =) Så nu "jävlar blir det mat!" kommer han precis in genom dörren och säger! Mumma.
=)
Hejhej!
\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

jag är sjukskriven nu i 3 veckor jag behöver vila upp mig de har varit mycket nu för mig en längre tid så nu har kroppen sagt ifrån..

stressa inte ihjäl dig på jobbet, hoppas du får jobba nu när jag är borta

sköt om dig

många kramar magdalena

2010-03-27 @ 09:14:32
Postat av: Simone

Hej =)

Jaha, ok. Man jag sakner dig vettu..

Ja, har jobbat hela veckan nu + helgen =)

Kramar =)

2010-03-27 @ 18:00:42
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback