Äh, det kan lika gärna fortsätta

   Idag var det påsk på jobbet!
   De hade ett big-ass påskägg, alltså det största av de alla, och godis i båda halvorna! Haha, sen ett med nötter X) Gött. ;) Det blev väl så man tog sig ett par karameller, så ja -onyttiga veckan fortsätter. Plus att jag är så jävla hungrig och trött nu så vi föreslog pizza på menyn idag, ojoj! ;) Det är inte bra att det går så länge mellan målen, för man blir för hungrig och det är då onyttigheterna välkomnas in i hemmet. Blä.

   Jaja, det får vara så. Jag har så jävla ont i fötterna så jag kan knappt röra mig, not likely laga mat. Vet inte vad det blev idag, har überpain i fossingarna idag alltså! Hmm... Inte bra.

   Ja, det blev jobb imorgon också =) 9.45-16.00, fett niiiiiice ;)
   En fråga bara, visst går väl bussarna som normalt imorgon? Annars blir jag lite sur, men det gör de väl. 
   På fredag så är allt stängt. Bara så alla vet.

   Nu ska jag kolla på Monica och Chandlers bröllop ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Christiansimone

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2010-12-17 @ 13:37:30
URL: http://christiansimone.blog13.com
Postat av: Simone

Va? Äru knäpp?

2010-12-17 @ 22:58:49
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback