God morgon.. Gääääsp =)

   Haha, nej då, jag klev upp vid elva idag ;)

   Igår så var jag ner och åt hos momma och moffan, och gott var det! Sen kollade vi på stången, sen åkte vi hem. Det var så knepigt för jag fick så jävla ont i nacken! Hela skallen liksom domnade bort och jag trodde jag skulle typ svimma eller något?? Aldrig varit med om något sådant förut.
   Kom hem i rättan tid iallafall, för det kom världens regnstorm! Stora, blöta -alltså riktigt blöta- droppar, man riktigt såg och hörde hur blött det var ute. Såg ut som om någon stod och spolade med en vattenslang på fönstret! X)

   Iallafall så la jag mig i sängen och somnade i någon timme, sen mådde jag mycket bättre =)

   Jag, Jimmie, Denise, Mackan, Therese och Andreas grillade nere hos Mackan och Denise -och det var sååååå gott!! Mmm =) Sen gjorde jag appletinis (gott!!) och vi åt melon och satt och pratade hela kvällen =) Vid två gick terra och ferra hem, en stund efter gick vi också hem. Jag såg en cykel utanför och tänkte "undrar jag om det är någon hos oss?"(glömde ju låsa när vi gick ner). Sen när vi kom upp så lyste det inne på toan och så hörde vi "bombombom!" Så kom Milkal ut "bu!" haha, fult. "Skulle kolla om ni var hemma, med det var rätt dött här, så jag pissade istället." X)

   Nu så har vi kommit hem från Sörfjärden, momma bjöd på mat idag igen =) Ååå, mormors lax! Sååååå god!!

   Funderar på att hitta på något ikväll =) Undrar vad bara =)

   Fan vad det blåser! Cyklade hem från mamma och jag höll på åka baklänges! X)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback