Go to sleep little baby...

   I can't sleep.
   Kanske är värmen, kanske är för att brain går på högvarv.

   Jag och Jimpan kollade på "Shutter Island" ikväll, jag tyckte det var en bra film =) Värsta mysko och "Näää, så kan det ju inte vara... Tro inte på dom! Eller...? Men vaaa?!" Hahaha X) Wierd.

   Nu ligger Jimpan och sussar, jag försökte somna men hjärnan kunde inte slappna av liksom. Då tänkte jag att det är lika bra att kliva upp och bli trött, istället för att ligga och "somnasomnasomna NU!" som jag brukar X)

   Jahapp. Jag har iallafall kommit på att jag måste vara mindre "försiktig" med min kamera, jag menar varför köpte jag den ens om jag inte använder den, 'på riktigt' liksom? Jag måste ta med den och knäppa lite =)

   Hyperhjärnan på g.

   Nu tog Scrubs slut också, tusan. Får zappa runt då ;)

Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

ja det tkr jag du ska göra! ta bilder och lägga upp på bloggen! :)

2010-06-30 @ 12:07:13
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha ;)

2010-06-30 @ 16:10:28
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback