Blubb blubb blubb...

   Hmm.. I don't feel well...

   Ända sedan i måndags så har jag mått knepigt, det är mest på eftermiddagen som jag börjar frysa, må illa och tillsist sitta i soffan under filten och tycka synd om mig själv. Det börjar som feber, så jag tar en skållande skön dusch, men det hjälper inte för när man kliver ur så fryser man ännu mer! Sen börjar magen göra ont, sen mår jag illa. Blääääk!

   Det hjälper nog inte att jag har varit så nervo hela veckan.

   Imorgonbitti så är det ingen idé att försöka ringa mig för jag tänker stänga av mobilen så jag kan sova ut imorgon, orkar inte nerv-vakna varje dag...

   Jaja, hoppas det blir bättre.

Hej.
\\
Over and Out


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback