Uäk! Jag äter aldrig kebebpizza igen!

   Nej, fy fan! Jimmie ville ha pizza igår och jag var inte så sugen, då tänkte jag att 'ja! Jag tar en kebabpizza då'. Vet inte vad jag förväntade mig men det jag fick var en pizza med långa äckliga kebabkorvar av kött på! BLÄ! Jag blev så jävla äcklad! Fy fan vad vidrigt! Uäk blä uäk!! Spy bara jag tänker på den! Blääääääääääääää!! Knappt första och absolut sista gången jag äter det ever!!

   Haha.
 
   Det blev så jag åkte in till hudik igårkväll ändå ;) Och ja, det var väl kul. Kul att dansa iallafall =) Men sen blev det lite mycket... gnäll och slöseri med pengar. Menmen, det är så det blir.

   Nu sitter jag här med brain pain, blä, Jimmie den jäveln ringde och väckte mig ;) och nervo som jag är så kan jag inte somna om. Arrg! Inte ens när jag känner att jag måste sova och behöver det så går det bara inte! Tankarna bara flyger runtrunt och blä!

   Nä, nu ska jag bälga i mig fem liter vatten. Var upp förr och drack -Nathalies order ;) och jag tror det hjälpte ;)
   Men fy fan! Det luktar red bull överallt! Uäkuäkuäk! Hahaha X)

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback