The winds of change -redan?!

   Känner ni? Kyliga vindar ute redan. Brr. Men inte ännu! Jag vill ha mer sommar! Åtminstone till mitten av augusti!

   Knepigt, det kanske vänder? Fast det brukar det inte göra, har det en gång börjat blåsa kallt så brukar det fortsätta. Vi får se ;)

   Nu så ska jag åka och jobba. Jag varit nere hos Denise och Mackan som fick den orangea kissen av Linus och Sara nyss =) Så nu har de två missar =) Eller nu har de tre för jag tog ner våran så han får hänga med syrran sin idag, vill ju inte att han ska sitta här själv och pipa den lille sötisen =)

   Tänk vad kul man kan ha åt ett litet djur =) De springer omkring och ramlar på nosen (vår gjorde det för han ställde sig för mycket på frambenen så han stupade fram X) och härjar och har sig, och är sååå söta =)

   Men nu måste jag verkligen åka och tanka, sen åka till jobbet. Slutar 18 idag! LYX! =)

   Ikväll hoppas jag att det blir BIO för hela slanten (just det -löning idag! Wihoo!)! =)

   Hejhej!
\\
Over and Out ♥

Kommentarer
Postat av: Sara F

Linus hade hört på radion eller vad det var att det är slut på värmeböljan nu :P

2010-07-23 @ 11:25:40
Postat av: Therese

haha jag och nathalie ska oxå på bio X)

2010-07-23 @ 16:28:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Sara: Nooooooooooooooo! ;)

Therese: Jaa, vi mötte er tror jag =)

2010-07-24 @ 08:49:11
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback