Last weekend of summer?

   Jag är ju ledig i helgen, och jag hoppades på att få det varmt och gött så man kunde ligga nere på beachen. Men det är ju så kalla vindar ute...

   Har varit och hälsat på Linus, Sara & Edvin =) Sen åkte vi hit och Edvin satt och skrattade åt kissemissen som lekte med sin råtta-på-tråd-leksak X) Sötnosar! =)

   Nyss var jag och Denise och Mackan på blågården och kollade på "loppisen", typ en massa prylar i en massa lådor. Men jag lyckades hitta något iallafall jag, haha X) Solglasögon a là John Lennon, och kylskåps-shoppinglistor ;)

   Men! Katten kliver på datorn och raderar bort all text hela tiden X)

   Nej, nu ska jag göra mig ett försök på stranden ;)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback