Köpgalen ;)

   Ja, vi var ju till birsta igår jag och Jimpan. Och handlade ;)
   Vi var där för att hitta tapeter och efter många om och men så hittade vi några som vi båda tyckte om! =) Så det var ju nice =)
  
   Sen skulle vi gå in på birsta city och kolla, men jag klarade inte av det! Det var så mycket folk och det fanns ingen luft där inne, "Jimmie, kan vi gå ut, jag kan inte andas!" var allt jag sa.

   Vi gick och kollade inne på ikea istället =) Och shit vad med grejer vi hittade! Först handlade vi lite nya muggar (och glas förstås! Haha, kan inte lämna ikea utan att ha köpt några glas X) Undra på att det är för fullt i skåpet ;). Sen gick vi upp och skulle kolla på en soffa (Jimmie är så less på den "gamla" som vi köpte förra året, jag gillar den men jag vill också ha en ny. Är så less på färgen!) iallafall så hittade vi en vi ville ha =) Och den var inte så jättedyr heller! =) Sen hittade jag ett bord som jag vill ha! Jag trodde aldrig att jag skulle hitta något sånt på ikea! Men det var lite större än ett sådant som jag vill ha, får fundera på det. 
  
   Men! Det bästa av allt! Min fotölj! Ååå, jag vill ha den nu! Den var vanlig, vit/naturvit och stor och mysig =) Hade kunnat dragit upp kreditkorten och köpt den där och då! Haha, men Jimmie hejdade mig som tur var (den gick på några tusenlappar) "Det är ingen idé att köpa något förrens vi flyttat" var hans argument, och ja, det lät liksom rimligt ;) Plus att nu får jag tid att samla ihop cash till den ;)

   Sen har jag fått en besatthet av att ha en videokamera (för vi kollade på gamla filmer från när vi var små, jag vill också filma! Haha ;) så jag kollade på media markt och hittade en liten och bra för typ 2000. Men då blev jag osäker, "är den bra? Är det värt att köpa en sån som inte är hd?" och blabla. Så jag köpte den inte, haha. 

   Väl hemma igen så gick jag ut på sibas hemsida och såg samma kamera typ 700:- billigare + att det stod typ "bara lör&sön" på priset. Så jag skickade efter den! =) (Har ju siba-kortet ;)
   Blev lite sur när jag kollade idag och det står samma pris idag med -det som bara gällde igår. Skitsiba, hade jag kunnat åkt in och köpt den nu istället och haft den idag.

   Jaja... Men alltså, vi köpte inte någon soffa eller något. Bara med ögonen... X) haha ;)

   Nu sitter katten och glor på mig som "förlåt.." för jag blev så arg när han klöste upp min nya stickade kofta!!! Kattjävel, haha ;) Nu hoppar han upp på axeln och ska bitas i näsan X) Jaja, jag ska ge dig uppmärksamhet!

Hejhej! ;)
\\
Overand Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback