Goder möra!

   Haha ;)
   Vaknade för typ en timma sedan, kollade bredvid mig, då ligger Bruce på Jimmies kudde! Haha, precis som Rosa (syrran från en annan kull) =) Sen satt han och kollade på mig och väntade på att jag skulle "nosa" honom på nosen, som "god morgon". Haha, han är rolig kissen ;) Igår ville han inte att man skulle sova, han rusade omkring och rev i tårna på en X) Men om man låtsas att man sover och ignorerar honom tillräckligt länge så ger han upp, hahaha ;)

   Idag vet jag inte riktigt vad man ska göra, hade hoppats på sol såklart menmen. Får hitta på lite andra planer då =)

   Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Kjellvera

Beautiful site!

2012-01-31 @ 08:49:25
URL: http://kjellvera.blogh2o.com

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback