Gjort "staaaan"!

   Japp, det blev en sväng in till Hudik idag ;) Snacka om att jag inte gillar den lilla staden X) Varför? Jo, just därför att den är liten. Men alltså, den är ju mysig och så, men att bo där? Mjaaa... Jag vette tusan.

   Iallafall, jag var på jakt efter leggings, men icke! Slut överallt! Inte ett enda par bara svarta, vanliga, långa leggings! Slut på h&m, slut på gina, mah! Jaja... Men jag fyndade riktigt fina saker dock! Hittade ett jättefint "nattlinne" (typ 'siden'/spets) och ett skärp och hårtjoffs och skit på h&m=) Sen hittade jag en super fin och mysig sweatshirt på gina =) I love it =) Denise ville också ha den -jättemycket, haha, men hon köpte ingen (blev lite snål tror jag, vilket är förståeligt när man lever på studiebidraget och har sommarlov ;)


"Denise Sweatshirt" heter den tillochmed! Haha, nu grämer Denise sig att hon inte köpte den X) "Men! Den var ju menad för mig juuhuu!" haha ;) Den finns nog kvar ;)

   Sen hade gina 75% på en massa smycken så jag köpte mina big-örhängen som jag har suktat efter sedan de kom! Hade kostan 119:- liksom! Plus att jag köpte tre till, en med en massa små på. Tror det blev...84.50 för alla dom! Helt fantaskiskt bra pris! =)

   Köpte även ett minneskort till min efterskickade videokamera, 8G på en gång, hoppas man kan klämma in lite film på det ;) Och är det fel kort så ska jag slå expediten inne på expert i skallen! Fan om det är fel kort, då får jag psykbryt. Orkar inte ha slängt bort hundralappar!

   Jahaja. Nu sitter jag och grubblar på om man ska in till hudik igen ikväll, på "sigge hill". Inte för att jag är något 'fan', mest för att ha något att göra ;)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback