I knew it!

   Alltså jag visste att det skulle bli en liten pojke, alla dessa hintar i drömmar och allt. =) Sist drömde jag ju att de fick en flicka först, men det var en hello kitty-katt. Men sen kom den riktiga bebisen och det var en liten pojke =) 
   Linus och Sara är "pappa" och "mamma". Tänk att den kommer springa en liten mini-Linus omkring och hitta på en massa hyss, haha ;')

   Som Monica (i Vänner) säger när hennes bror, Ross, har fått en bebis;
"I promise, I will always have gum!" Hahaha ;) Faster Simone är det bara att rymma till när mamma och pappa blir för mycket X) Haha ;)

   Nu hoppas jag att vi får träffa den lille snart =) No pressure, är det någongång man vill ha lite privacy så är det väl nu ;) Jag har min lilla mobilbild sålänge =)

Hej! =D
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

Jaaa jag fick en ny idag , jag har den som bakgrundsbild på telen , kikar på den 10000 grr i sekunden. Han är så fin! :)

2010-01-25 @ 19:14:50
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaaa! Finast! =D

2010-01-25 @ 20:17:14
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback