Fjäril

   Pirret i magen håller i sig. Normalt? Haha.
   Inatt hade jag myskodröm 3000.
   Jag drömde att pappa var gravid. HAHA! X)
   Sen satt vi vi köksbordet (hos mormor?) -en massa folk. Och sen var jag också gravid, fast jag (alla) drack öl för jag hade glömt bort det, sen när jag hade sugit i mig en/två öl så kom jag på det! SHIT! Fan vad dålig och dum i huvudet jag kände mig då. Som tur var så var det bara en dröm.

   Nu ringer Mia och säger att vi ska åka pulka och dricka öl. Get it -drömmen! Jag drömmer sanndrömmar! Fast jag har inte någon bebis i magen, icke gravid. Får se vad som blir av den delen av drömmen då ;) Hahaha. Haha.

   Nu kommen la pulk gang, så det är bäst jag drar på täckbrallorna och går ut.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :D

2010-01-24 @ 14:39:41
Postat av: Denise

jag som skicka

2010-01-24 @ 16:09:24
URL: http://deniseiden.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback