Blizzard

   Ja, det har nog inte undgått någon att det är snöstorm ute. Heh.
   Själv så har man ugglat inomhus hela dagen. Dörren är låst, jag har inte ens varit ut för att ta lite frisk luft -isolerad. Haha.

   Istället har jag gått lite på gå/spring/cykel-grejen, och kollat på miami ink, de är så fruktansvärt oproffsiga när det gäller kundkontakt, står och skäller på varandra medans de håller på tatuerar så det blir asdålig stämmning och kunderna höjer på ögonbrynen men vågar inte säga något. Vad tusan?! Varför ryter ingen till och säger "Hey! I'm f***ing paying for this sh*t! So shut the f**k up and finish it!" Hahaha.
   Annars så är det bra, får mat hemma... ;)

   Ringde Limpan förr och lillen tyckte inte om det, han var lite ledsen. Fick dåligt samvete så nu vågar jag inte ringa något mer, heh. Tänkte bara höra om allt var bra, och det var det. Lillen är så söt! Fick hålla honom igår och herregud vilken underbar bebis! Alltså jag säger inte bara detta, men han är den finaste och sötaste lilla bebispojken ever! =) Och Linus och Sara är så mysiga med sin lille bebis =) Igår när jag höll honom så sov han och såg ut som en liten groda X) Och mjuk som bara den! Som om han vore gjord av bomull! Haha.

   Ja, så det var min dag det. Tv, och bebis-tänkande, haha ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

men haha "har mat hemma" haha :P



Jaa, han är såå söt! =) Fick kort av therese och andreas, och han var då lik Linus på det kortet iaf! =) På munnen! :)

2010-01-27 @ 20:33:30
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha.

Jaa! Jag vet! =D

2010-01-27 @ 20:42:49
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback