Är det så den heter?

   Crosstrainer heter tydligen den där gå/springa/cykel-grejen. Den har jag fått låna ett tag, och nu i veckan har jag använt den varje dag (för jag tänkte nu jävlar!) men ja. Jag fick låna den av Harriet som fick låna den av Linda som nu vill ha den. Synd för mig. Menmen... Får köpa mig en egen eller något då (bra att jag är typ pank, är det inte wunderbaaaar?). Skulle vilja ha en lite mindre, som man kan typ ta isär och häva under sängen eller i något skåp, om det är möjligt.
 Såhär ser den typ ut, fast lite klumpigare/större.
   Den är rätt bra iallafall ;)

   Jaja. Nu ska jag dricka lite kaffe.
Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

en såndär har mamma oxå som jag och anna jämt stog två på när vi var mindre... stog på ett varsit steg och drog i dom där "armarna" så vi åkte upp och ner :) sista gången gick min arm av och jag ramlade bakåt och slog röven i bakdelen på maksinen, inte så smart och inte så skönt! X)

2010-01-31 @ 14:03:47
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha! X)

2010-01-31 @ 15:11:52
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback