Where did it go?

   Igår så hade jag hur mycket energi som helst. Jag sprang omkring som en höna i lägenheten, haha X) Tvättade, hängde tvätt, vika, in i garderoben. Diska, plocka ur, diska, laga mat, oh!
   Idag har jag inte lust med någonting som har med städning att göra. Fast det skulle behövas en omgång med dammsugare, dock är vår inte så frisk. Den går på sina sista krafter, haha. Jaja. Får väl hitta på något. Jag måste erkänna att det var skönt att lägga mobilen på en tomt nattduksbord (aka stol, haha) för jag plockat bort alla vattenglas X) 
  
   Skulle vara trevligt om det var den 25 idag, så man ser vad det blir för resultat for my hard labour ;) Få se... Torsdag bli det löning då. Ja, det är inte långt dit ;)

   Ok. Tar mig i kragen nu. Slutar sitta vid datorn. Nu. Ok, nu. ... NU!
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

hahaha fick höra en rolig berättelse av mamma, nät hon skrubba ugnen men du sa att det var omöjligt att få rent den. Mamma fick minsann rent den hon ! ;D

2010-02-25 @ 13:03:02
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, mamma då. Hon kan vara så... 'mammig' ibland, haha ;)

2010-02-25 @ 18:22:49
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback