Tipsis

   Hahaha! Jag bara måste skratta! HAHAHA!
   Kul =)
 
   Men iallafall =) Idag så klev jag upp strax före åtta (!) superbra ju! Kollade på the voice och tränade på min grej (efter ett tag, när jag vaknat) =) Nu är jag nyduschad och superpepp! På vad kan man undra? Jooo... Nej, inget, haha. Jag är bara glad =)

   Men nu har jag ett tips iallafall, gå in på hm's hemsida och kolla in rean! Det är ju helt underbart! Nu har jag klickat hem lite under från Sonia Rykiel kollektionen (och lite smått från nya kollektionen ;) och hur mycket bra saker som helst
-nästan gratis! =) Underbart =) Men man får skynda sig lite för det försvinner plagg snabbt ;) Jag kollade in grejer igår som jag la i "önskelistan" och idag var det slutsålt! Typiskt. Men man kan vänta också, för jag såg en jacka som bara fanns i typ 44 och 46, sen idag så hade det kommit in en 38! Perffa! =)
 
  
Här är lite nytt som är på rea (tröjan/klänningen längst upp), några fina sommar/vår klänningar och badkläder (som jag tog med för bilden på henne är så härlig) =) Och accessoarer, 8 flikar med rea ;)

   Haha, nu tror väl någon att jag får betalt för att göra reklam för h&m på bloggen ;)

   Nej, nu kanske man ska göra lite kaffe och fundera på frukost =)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback