Rosa då

   Hahaha, Dolph Lundgren alltså X) Såg lite av reprisen av melodifestivalen, när Dolph var ute på sitt "uppdrag" och skulle söka upp "bögmaffian" hahaha! X)

   Jaa, idag så fyller Sara 18, så grattis på henne! (Fast hon berättade igår att hon redan köpt folköl, utan att tänka på det, haha X).
   Ja, jag och Denise skulle åka och hälsa på dom igårkväll, och vem smiter inte ut så när jag öppnar dörren? Rosa. Så jag går med henne fram och tillbaka medans hon inspekterar omgivningen (mellan parkeringen och postlådorna, haha) sen så skulle vi ta in henne men hon ville inte. Jaja, tänkte jag, hon får väl vara ute då tills jag kommer hem igen. Så åkte vi och hälsade på och jag gav Edvin lite presenter ;) Vem kan låta bli att köpa söta små tröjor åt en bebis? Speciellt om man jobbar i en klädbutik X)
   Ja, sen när jag var hemma igen så ropade och ropade jag, men ingen Rosa. 

   Ja, så jag och Jimmie tänkte att vad ska man göra då. Vi väntar. Så vi satte vi oss och myste och kollade på "på smällen" =) Haha, rolig film. Och jag älskar alla filmer då Jason Segel är med! Men efter ett tag så ringer Linus:

L:"Gissa vem som är och hälsar på oss då?"
Jag: "Ööö, inte vet jag... Pappa?"
L: "Men, nee. Rosa! Haha!"
Jag: "VAAA!?"

  
Hahaha, ja så hade hon hittat tillbaka till dom då X) Sen sa Linus att "Nu har jag fått tillbaka henne, hehe" men efter ett tag så ringde han upp igen: "Kommer du och hämtar henne eller?" Hahaha X) Så vi åkte och hämtade henne. Linus sa också att hon tappat en klo eller något =( För hon blödde på tassen. Och när jag kollade så var det att hon fastnat i sig själv med klon, och därför blödde hon, ååå. Så det är nog ingen fara =)

   Jaja, men nu så måste jag göra mig klar, ska åka och jobba strax.
hejhej!
 \\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: denise

meeen stackarn som kloat sig själv... varit ute på äventyr hon ^^

2010-02-28 @ 11:19:35
Postat av: Therese

ja det är ju sjukt hur katter kan hitta tillbaka till ställen oavsett hur långt bort dom är :) duktigt! :P

2010-02-28 @ 12:54:27
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Denise: Jaa, men det är nog bra nu =)

Therese: Haha, jaa!

2010-02-28 @ 17:10:40
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback