Off to work!

   Ja, det blev jobb ihelgen iallafall. H&M i birsta ringde imorse och hörde, och jag sa ja. Det är från 12-16 så det är ju nice =)
   Något som inte är nice är vädret ute! Fy faan! -14 står det nu... FY! Och jag bara ser hur det blåser isande vindar! Mah! Stackars skata som kämpar utanför fönstret.
   Uscha, det ser inte trevligt ut ute alltså... =/

   Igår var jag in till hudik för jag skulle till arbetsförmedlingen (arbetsförnedringen som jag såg någon skrivit, haha). Sen när jag står och väntar på bussen hem så kommer Malin och säger hej! Haha, bara ändå. Det var kul att träffa henne en sväng också, var ett tag sen =) Den lilla snärtan "bor" i sthlm nu ju! Ja, vi funderade på vad vi skulle kunna göra för att få ihop lite folk och träffas. Senare fick jag ett sms av henne, hon tyckte vi skulle åka pulka. Haha, ja i stormvarning X) Skoj. Haha, det var lite kul faktiskt, ja hon menade ju till veckan ;)

   Ja, men nu läre jag göra mig klar och åka.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback