Excuse me, I live here!

   Fy fan.
   Jag står och tränar på min grej och helt plötsligt så står det en pojkspoling utanför mitt fönster och glor!! (Och jag bor på övervåningen!) Jag reagerar ungefär som Carrie i satc när hon håller på med datorn medans hon pratar i telefon och Aidan loggar in; "CAN HE SEE ME!?" och slänger sig på golvet, hahaha X) Fast jag slängde mig inte på golvet, jag sprang in i sovrummet, hahaha. Men allvarligt, väldigt otrevligt kan jag säga. 

   Och varför är det människor utanför mitt fönster? Jo, de har hållit på att skotta taken här och ja, snön måste ju åka ner någonstans, så därför kan de se in hos mig -för de står på en snöhög(!). Hur mycket snö ska det komma?! Nu snöar det ju igen och imorgon skulle det komma mer och bli halt och kallt (typiskt när man ska åka in och jobba då!).

   Sen blev jag så förbannad för att jag hade sprungit därifrån, haha, så jag gick till fönstret och ställde mig och kollade på dom, haha, men de stog bara och smsade och sen tror jag de inte orkade jobba mera, haha.

   Jaja, men nu ska jag ta mig en dusch.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

men AH!vad paff jag skulle bli haha , eftersom ni bor på övervåningen x) fast iof så såg jag en flygande man när jag prec kollade ut genom fönstret, som kom nerfarande från taken och kikade in i på oss första dagen de skotta..haha

2010-02-26 @ 15:16:18
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha, ja! Snacka om paff! Tänk om jag hade stårr nyduschad eller något! Ofta man tror att någon kollar in här uppe liksom! Men haha! XD

2010-02-26 @ 16:28:46
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback