Söndag! :D

   Jaa, är det bara jag som gillar söndagar? Haha.
   Idag har det varit en riktigt myssöndag! Varit ledig idag och allt! Kanske känns så, som att söndagar är så bra, när man brukar jobba hela helgerna annars? Haha ;)

   Har inte gjort så mycket idag, bara myst här hemma med min karl :) Var och hälsade på Denise och Mackan en sväng, hon höll på baka lussekatter, men vi hann åka innan det var dags att smaka (damn!) haha. Sen var jag nyss och hälsade på Sara och Edvin. Linus skulle också vara hemma sa han men icke. Så kom han hem precis när jag gick ut till bilen och skulle åka, haha. Oh well.

   Nu blire jobb hela veckan, men inte på fredag! Då är det julafton! :D Guuu va kul! Jag längtar! Om Jim bara kunde fixa en gran nu i veckan (helst några dagar före julafton så den rätta julkänslan infinner sig!). Tycker jag han kan fixa, som är hemma å är ledig! Grrr! Haha ;)

   Nä, nu ska jag kolla klart på "Day after tomorrow", sen blir det väl sängen. (SNÖ utav h-vete har det kommit btw, det är ju inte sant så mycket snö det är!)
G'natt :)

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback