Folk som myror!

   Ja, idag var vi in till birsta en snabbis. Åkte så vi va inne vid 10, men det tog ett tag där ute. Sen skulle vi in till stan en sväng för jag hade lagt undan en jacka där, köpte en åt Jimmie igår men den var liten i axlarna (V-shaped man, men kläder anpassade till O-shaped ones!!). Skulle byta då, men då höll det på krångla och folk var det!!! Tillslut kom jag därifrån! Skulle gå snabbt, men icke! Alla gick som nå jävla segmommer!! Då blir jag så jävla irriterad! Hate that!! Ååå. Och myyyyycket folk på stan! Som myror överallt! Åk inte in om ni inte måste, man hinner nog inte med så mycket ändå för det tar sådan tid att komma fram.

   Sen skulle vi köpa en gran (plast) men NEJ! Slut överallt!! Gah. Blev på dåligt humör, väldigt dåligt humör, då.

   Menmen, ska se vad vi kan göra. Ska höra med pappa :)

   Har iallafall alla julklappar klar nu, och de e sååå skönt :D Och bra blev dom, tror jag nog. Hoppas alla blir glada :)

   Nu har jag haft tomteverkstad här hemma och slagit in alla klappar och skrivit alla julrim :) Kul. Sen kom Denise och Mackan och hälsade på, nördade lite black ops, och jag gjorde ett besök hos salong ma sœur ;) Resultat? I don't know! Haha. Gjorde lite modifikationer nyss själv. Får se.. hoppas på det bästa ;)

   Nej, nu ska jag åka och hämta mor min från jobbet, hade ju ingen bil idag hon.
Hejhej! :)

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback