Torsdag!

   Visst är det väl torsdag idag? Haha ;)
   Nu ska jag strax åka iväg och jobba, fastnade framför datan såklart!
   Inatt hade jag värsta myskodrömmen! Igen. Haha X) Orkar inte berätta, den var både läskig och bra iallafall X)

   Åh! Igår så kollade vi på en "rysare", kommer inte ihåg vad den hette, men fan vad rädd jag blev! Haha! Tur att jag hade Jimmie på ena sidan i soffan och Bruce på den andra, haha ;)

   Sen måste jag bara säga vad störigt det är när de håller på göra om här bredvid, man hör precis allt! Bankbankbank, boooom! Skruvaskruva, borraborra! Osv.

   Nej, nu måste jag dra!
HEJ!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Undra om det var dig jag mötte på E4:an? :P Mellan statoil och Q8. Såg ut som det iaf :)

2010-08-19 @ 13:07:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Kanske det, hade fårrrden jag ;)

2010-08-19 @ 22:43:16
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback