Thaaaaaaaaaaaaaaaaank yoooooooou!!!!!!!!

   Idag vaknade jag tröttare än fan, jävla skit. Sara sa igår att man kan få någon slags sömnsjuka av svininfluensa-vaccinet, ja, så nu har jag fått det. Haha, bara för att hon sa det X)

   Men iallafall. Dagen gick och mamma kom och hälsade på. Vi cyklade på ica och handlade frukost, eller lunch kanske det blev ;) 117 spänn gick det på iallafall (!) gah. Inte nice. Menmen (ville bara informera om det, för vi började prata om hotellfrukost, och att vi kunde ha ätit det istället kanske, haha).

   Sen fick jag med mig mama och Denise och tapetsera! Wiihooo! Så nu är det typ klart i rummet! Snart kan vi flytta!!! Jag hade aldrig klarat att tapetsera det där själv! Stooort tack till dom, tålmodiga var de också. Jag som tappar tålamodet -och humöret- så jävla lätt X) FANX you guys ;)

   Plus att vi var in till stan igår jag, Jimmie, Linus, Sara & Edvin. Då köpte vi tapeter till sovrummet så vi kan börja med det snart! =) Sen handlade jag upp mina skattepengar jag fått tillbaka ;) Superfin långklänning, linne och örhängen på h&m, kofta och linne på gina =) Fett me nice ;) 

   Japp, men nu blire' lite fooooood! Gött, börjar bli hunkrik!
;)
\\
Over and out

Kommentarer
Postat av: Denise

va så lite så ;)

2010-08-17 @ 19:34:00
URL: http://deniseiden.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback