Oooooooooooo!

   Finvär' ute! =D Men det blåser, kallt tror jag =/ Men jag ska nog ner till stranden idag ändå! =) Och hoppas på att det är varmt i vattnet ;)

   Den blev ingen utgång för mig igår, var ju ingen som var på. Satt hos mackan och Denise, Terra och Ferra kom också, och Loffe en sväng. Vid elva så åkte alla hem typ, sen vid halv tolv så skulle mackan och jimpan på fest. Jag gick upp och kollade på en film ist. ;)

   Sen kom Jimmie hem typ halv två, så la han sig halvt på sängen, och så somnade han så X) Alltså med fötterna på golvet och benen 'i luften', sen ryggen på sängen X) 

   Ja, men nu ska jag ringa någon och höra om sällskap to beachen! ;)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback