Hi, my name is Simone and I'm a...

...shopaholic! Haha ;)
   Jag kan inte sluta, haha, jag tänker att "neej, idag ska jag inte handla någonting." men ändå så ser man hur mycket som helst man vill ha! ;) Och -nej, jag menar inte att jag är shopaholic på allvar.
   Igår handlade jag iallafall med mig min underbara väska! Bland annat... ;) Haha ;) Men jag kom hem så sent igår -åtta, ja inte sent sent, men för sent för att göra något- så jag inte hunnit plocka upp ur h&m påsen ;) Förutom det jag har på mig idag då ;)

   Vi kollade på "Clash of the Titans" igår, sen var det sängen direkt. Inte för att jag kunde somna -det är ju omöjligt när man var att man måste upp tidigt! Menmen, tillslut somnade jag och drömde något om Denise och mamma? Jaja ;)

   Idag blev det att hoppa in och börja 8.00 ist. för 9.45. Så nu läre jag göra mig klar och kasta i mig lite frukist, så jag hinner med tåget =)

Hejhej!
\\
Over and Out


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback