Byxlös

   Hahaha!

   Idag har jag verkligen inte gjort någonting! Vaknade typ tio/halv elva. Sen ja. Ingenting! Haha X) Bara gått runt här hemma och donat och inte ens brytt mig om att klä på mig mer än ett linne X) Och nu är klockan...  halv fyra! Haha.
   Underbart. Man lär sig något nytt varje dag ;) Som att ibland behöver man inte nerva ;)

   Kollade nyss på "She's the man" hahaha! Skrattar alltid när jag ser den, haha! "Yeah, does he have your number? 1 800-BIATCH! Mehehehe..." Hahaha X)

   Annars då? Jorå, får psykbryt på katten. Han gnager på tårna, hänger sig fast i benen på en när man går, han har pinkat på gardinerna (!!&%¤!"#!%¤) och är bara allmänt störd i huvudet. Man kan inte klappa honom utan att han bits, jävla leksjuka kattjävel X) Längtar till vi har fixat klart allt i lägenheten/huset så vi kan flytta och slänga ut katten! Haha ;) Vill inte släppa ut han här när vi ändå ska flytta snart!

   Nee, nu ska jag fortsätta med min händelserika dag ;)
\\
Over and Out =)

Kommentarer
Postat av: Denise

HAHaHAHA Ja! Den filmen är så rolig x)

2010-08-26 @ 17:03:36
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Haha ;)

2010-08-27 @ 12:29:20
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback