Vaknaaaaa!!! =O

   Åååå! Ibland vill jag strypa kattjäveln! MJAAAAUMJAAAAUMJAAAAAAAAUUUUUUUUUUUU!! Ska kasta ut henne från balkongen! Hahaha! XD Nej, det ska jag inte ;)
   Idag hade jag ställt alarmet på 8, men icke -halv sju ringer mamma. Suck. "Jag sover!" Haha. Sen väckte Rosa mig nu 7.30 typ, eller ja, det var då jag gav upp och klev upp. Annars så hade hon mjauat hål i huvudet på mig. Men nu jävlar är hon tyst. Mah.
   Annars så är jag jävligt less på kattlådan! Så äckligt med kattlåda! Ska försöka att få ut katta from now on. 
  
   Å, herre vilka problem man har ;)

   Iallafall. Idag så skall jag och syster ta tåget till Gävle =) Det blir nog lite shopping där ;) Nu måste jag bara komma ihåg att ta med min lilla 'lista', surprise eller hur? Jag har gjort en lista ;)
   Igår så köpte jag ännu mera sling-fix, stod själv i spgeln och försökte X) Men det gick faktiskt rätt bra! Förutom där bak, då hjälpte Jimpan mig =) Naaw =) Snäll han är. Sen så var det ju färgning, det är väldigt svårt att göra på sig själv. Men det går! Om man är sur för att det inte blev något första gången ;)

   Nej, nu ska jag göra mig iordning. Tåget går 8.58.
Hej! =)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback