Not here but in my mind

   Här sitter jag med ansiktsmask och ska pilla bort det flagnande nagellacket och borsta på ett nytt fresht lager =)
   Har lite funderingar över mitt hår. Nu börjar den ljusa utväxtranden synas igen, och jag funderar på:
  1. Färga allt mörkt. Riktigt mörkt. Men inte svart.
  2. Färga det ljusare, ljusa slingor.

   Hmm... Alla jag frågar säger ljusare! men det är ju så himla snyggt med långt, mörkt hår! Inte för att mitt hår är något av det men ändå, haha. Jag håller ju på sparar ;) Jag kanske ska göra det lite ljusare ändå? För sommaren är ju trots allt påväg. =)

   Man ahh! Kan man bli på bättre humör idag eller? =D Lyssnar på Youth Novels och nu fattas bara nyaste elle (som inte kommit ut än, åhh) så har jag en perfekt slappar-dag. Med Lykke Li ;) Får riva fram några old issues och leta fram mina favorit artiklar/intervjuer, finns ett fåtal som jag tycker har prickat rätt ;)

   Nu måste jag skölja fejan! Säger man 'fejan'? Jaja =)
Hejhej!
\\
Over and Out
Btw, kanske är dags för en ny design? Och kanske är dags för alla att gå ur sitt blogg-ide? ;)


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback