Helt färdig!

   Mah! Jag är helt slut. Trött som en gnu efter mat och allt.
   Idag så har jag diskat och tvättat -välbehövligt må jag säga. Sen åkte jag och Denise till mamma sen ner till Sörfjärden för att Denise skulle övningsköra ('ifred'). Det var väldigt skoj må jag säga, haha ;) Sen fikade vi lite hos momma och moffan, sen åkte vi hem.
   Sen ville Denise ha skjuts till harmånger, så vi åkte dit och handlade mat. Men vi komma inte på vad man skulle äta, då kom vi på pizza från pizzerian! Haha ;) När vi är där och ska hämta så ringer Linus så vi beställer åt dom också så åkte vi till Linus och Sara allihopa och åt =)

   Edvin låg och sov han, men han vaknade efter ett tag. Skulle byta blöja på honom, och då pinkade han på mig två gånger! Hahaha! Hilarious X)

   Jahapp. Jag tyckte Denise kunde hjälpa mig med håret idag, jag menar, hon får låna bilen och övningsköra, sen skjutsar jag henne osv. Menmen, surkärring som hon är så "näää... Jag vill inte..."

   Jaja, men nu är det Top Model! =)
Hejhej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha.. Han pissade på dig xD haha!

Närå, men det lät roligt xD

2010-04-26 @ 22:06:53
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Denise

ja men sry då! Det var snällt att du låna ut bilen.. men jag orka ju inte nu ik¨väll!^;P

2010-04-26 @ 22:37:06
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Linda: Haha! Det var rätt kul X)

Denise: Jaaa.

2010-04-27 @ 06:24:47
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback