Wiho!

   Imorgon fyller jag tjugo.
   !
   Förra året fyllde jag nitton. Då hade jag blondt hår och lugg. Det har jag inte nu.
   Morgonen har spenderats runt-flängande. Haha. Först hämtade jag Linus i Gällsta som kom och hälsade på, sen tvingade jag honom att panta flaskor med mig, moahaha. Sen har jag inhandlat tillbehör såsom mat, och mat. Haha. Nu har jag kommit på att vi varken har tillräckligt med stolar eller tallrikar, hahaha. Men som tur är så kan man låna av grannen downstairs (nej, inte Ernst -Marcus) haha. Fast jag har inte frågat honom, jag har frågat Denise, men same thing. ;)
   Ja, men nu ska jag röja upp lite (EN endaste pantflaska glömde jag! Grrrrarrrg!).
   -Just det, jag fyllde på min soda stream idag (eller "fyllde på" jag bytte in tuben mot en ny) =D
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback