UUUUHHH!!!!!

   Jag får psykbryt!
   Jag har inte gjort någonting på hela dagen. Sagt att "Nu ska jag gå ut och gå" men inget har blivit av! Nu håller Jimmie på med något nystartat projekt som heter: "Hur länge kan jag irritera Simone innan hon får psykbryt? Och sedan bli sur och säga att allt är hennes fel för hon är så sur" !!! Det ska städas och plockas och jag orkar inte med honom! Ja visst kan vi städa med jag får psyk när han säger "Nu gör vi ett ryck!" Vadå RYCK?! Draaaaaaaa duuuuu!! Gah! Mah. Jag tål det bara inte. Och de där onödiga småkommentarerna "varför har du inte hävt undan brödrosten då?" Ehm, ursäkta mig ers höghet, jag ska putsa den och slicka bort alla smulor på golvet genast! Gosh!

Haha, märks att jag är irriterad kanske??
   Jaja. Det går väl över.
   Men nu jävlar SKA jag gå ut och gå!
Hej!
\\
Over and Out


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback