Shit vad jag sover

   Och drömmer konstiga drömmar!
   Igår drömde jag att Nathalie och Pär gjorde slut, och han blev tillsammans med Denise (!). Han ville ha en yngre generation. Haha! Nathalie blev verkligen jätteledsen! Fy. Och hon ringde Denise och sa att hon hoppades att hon skulle trivas i lägenheten med hennes kärlek (typ på ett sorgligt, snäsigt vis). Men Denise trivdes inte alls, det var som ett fängelse för Pär hade blivit psyco! Hon hade inte ens fått kliva in i lägenheten för han hade bestämt att hon skulle gå med på att alltid städa, tvätta, diska, laga mat (osv) annars skulle hon inte få bo där. Hahaha, vilka jävla drömmar!
   Och inatt drömde jag att jag jobbade fast Denise var med och hon var liten igen och jag måsta ta hand om henne. Sen var Linus och Sara (och någon kompis till Linus trror jag) ute på en flotte och paddlade bland krokodiler! Sen hade de råkat "köra in" på fel väg/flod så de kom till de allra farligaste och köttigaste krokodilerna! Fy vad hemskt det var, alla sa typ "Ja, jo... Men därifrån kommer ju ingen levande..." FY! Men sen så var vi i Gällsta och vilka ser vi komma springande från skogen! Linus o co! Haha! Jag blev så glad!

   Haha. Ja, så kan det gå. Tur att man vaknar säger då jag.
   Igår var min pappa hit och drack kaffe, jag fick en födelsedagspresent av honom; en fotoskrivare! =D Jag är hur glad som helst!!!! =D Nu ska jag in och handla upp presentkortet på ikea som jag fick av mamma, ska köpa ett nytt skrivbord (ett sådant som Denise har, haha) ;) Så jag får plats med allt =)

   Men nu måste jag göra mig iordning. Igår blev jag så stressad för jag glömde bort tiden lite så när jag kliver utanför dörren och ska låsa så åker bussen förbi! Så jag skyndar mig och tar bilen till stationen och jag hann ta den där. Men jag trodde att jag glömt plattan på! Så det var jag nervo över fram tills lunch när jag hade fått ett sms av Denise som bett Mackan kolla -och den var av. =) Pju! Bra =) Tacktack.

   Nu måste jag verkligen gå.
Hejhej! Fredag idag! =)
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

hahahahahah x) du är sjuk :D

2009-09-25 @ 12:42:10
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha! XD

2009-09-26 @ 10:39:48
Postat av: Anonym

Hahaha! XD

2009-09-26 @ 10:39:54
Postat av: ANNA PEDERSEN

hoppas att du får en fin dag :D

2009-09-26 @ 11:03:17
URL: http://naannah.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback