Hello everybody!

   Ja, igår jobbade jag på bussen. Idag på h&m. Idag var en rolig dag =) Fast det går alltid som segast mellan två-tre(-fyra-fem). Man blir så trött då liksom, efter lunchen. Idag vette tusan vad det var men mina ögon höll på att limma igen, de var så trötta! Ska kolla efter sådana där ögondroppar imorgon tror jag; "för trötta ögon".
   Sen träffade jag Fridolf på bussen på väg hem =) Hon ska åka iväg till Afrika i åtta månader (!). =) Jag var så trött, haha, varför frågar jag "Visst finns det sådana där inlägg till skorna...?" Haha, snacka om trött (självklart finns det ju det, haha).
   Sen väl hemma så håller jag på att somnar. Haha. Varje morgon så tänker jag "Men när jag kommer hem idag så ska jag träna, åtminstone ut och gå!" Pöh! Ofta man orkar det. Jo, det gör man nog, men måste nog bara börja. Suck. Haha. Kollade på någon "teen-fighting-film" som Denise tipsat om häromdagen och jag vill bara ha det gymmet de tränade i! Haha X)
   Nu håller jag på att tvätta. Ja, jag vet klockan är mycket. Men va faan, här spelar ju grannarna musik hur högt som helst, och skriker "Skatorna, SKAAAAATORNA!!!!!!!!!" så då får fan jag tvätta också!
   Haha.
   Hejhej.
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback