Filmkväll 49:-

   Alltså. Jag har underskattat svenska skådespelare. Män som hatar kvinnor.
   Den filmen var riktigt bra. "Man märkte inte att det var en svensk film" blev min kommentar på slutet. Precis, det gjorde man inte. Det var inte stelt och robotaktigt nästan någon gång.
   Kom och tänka på en sak bara, hur många filmer och serier i USA har haft samma tema, samma utgång liksom? Har man inte sett det på CSI tillexempel, eller i någon amerikansk film?
   Inte för att jag klagar på Män som hatar kvinnor, tvärt om. Den kändes mer... Verklig. Här liksom. Mycket läskigare och ... "Händer det där?!" och "Där har jag ju varit!" Fy. Men bra film, bra insats. Nu väntas recension från Denise och Mackan som varit och kollat på andra filmen, Flickan som lekte med elden. Nu måste jag ju bara se alla filmerna.
   
   Imorgon är jag leeeeediiiiig! =D Och det är sååååå sköööönt! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på =) Vill dra med mig Denise ut och knäppa lite kort så jag kan få skriva ut några på min nya skrivare! Haha ;)
   Nej. Nu tror jag att det blir läggdags. Pär ringde Jimmie förut och berättade att han försökte fixa skjuts in till krogen -jag skulle vägra! Jag är så trött! En kväll på krogen (på august!) blä vad jobbigt. Haha.
   Nej tack. Oh well.
   Skjutsade far och co till Hudik imorse. Isak fyller 30 så de "kidnappade" honom, till Åland. Haha. De skulle åka färja. Haha. Ska hämta imorgon kväll också (hoppas det inte blir så jävla sent då). Då får man se vad papa har tappat denna gång då. Sist hade han totalt: Jeans, skor, tröja. Ingen plånbok, väska eller strumpor. Haha. Men som tur var så hittade en utav dem hans väska -mitt i vägen någonstans. Ojojoj. Som småfjortisar gammel gubban'! Hahaha.

   Nästa helg så kommer -finally- my minsting sis till fjärn' igen. =) 
   Nu är det bedtime stories, eller som B säger "Bad time stories!" Hahaha.
=)
   \\
Over and Out -Jag saknar min lilla Biancis systeryster! ♥

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback