Ryser.

   Igår så var vi på pizzan i h-månger och åt pizza, gött. Jag och Jimmie och Denise och Mackan.
   Sen på kvällssidan så kom Denise och Mackan upp och gjorde oss sällskap. Vi kollade på "Tjenare Kungen" på 5:an, den var bra tycker jag =) Efter prat och tv-tittande så slog tröttheten till som ett blixtnedslag. Jag är två personer när är trött, antingen pratar jag om allt möjligt och bara surrar runt, eller så blir jag en mumie. Igår blev jag en mumie, haha. Så sorry om jag var tråkig, jag kunde bara inte sluta gäspa! 
   Sen gick D&M hemöver och jag gick och la mig och Jimpan satt och kollade på tv, haha. 

   Man FY FAN vilka HEMSKA och FÖRJÄVLIGA drömmar jag drömde inatt! Jag drömde att Bianca blev kidnappad och kanske mördad !!!!!!!!! Fy faan! I drömmen så var det så overkligt så jag trodde att jag drömde i drömmen, sen så hade jag sovit och så vaknade jag (i drömmen) och då slog det till "är hon död?!" och jag kunde inte sluta grina! Fy faan vad hemskt! Först bara rann det tårar sen fick jag något utbrott och bara grät och grät och grät! Så vaknade Jimmie (fortfarande i drömmen) och han höll om mig och jag tänkte att "jag kommer aldrig kunna sluta gråta". Fy faan vad hemskt! Usch!!!
   Sen fick vi nytt hopp för de hade inte identifierat kroppen som de hittat... Men fy så hemskt det var.
   Sen blev det något Harry Potter inslag i drömmen. ?? Det var kidnappade barn som hade klätt ut sig tror jag. ?
   Sen så tror jag att jag hittade Bianca nere på ett lager (inslag av h&m's lager) och jag fick inte säga något, eller om jag drömde det i drömmen också... Allt var liksom som en dimma.
  
   Men fy vad hemskt det var iallafall! =( Usch. En riktig mardröm! =(

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback