Men neeeeeeeeeeej! (Jaaaaaaa! På slutet av inlägget, haha).

   Fan. Fanfanfan.
Äsch. Nedrans krångel. Nu är jag pank. Det har schabblat sig för jag glömde sjukanmäla mig en dag -skrev bara "S" i den rutan, när man måste först maila/ringa, sen få ett papper hemskickat, sen skicka tillbaka osvosv!!(närvaropapper -praktik) så nu måste jag skicka efter ett papper (tar typ en vecka!!) och fylla i! Ahhh! Fan. För EN dag?! Jag tror inte det är sant.
...
   Fy vad jag hatar när folk är dumma i huvudet. Speciellt när gamla människor (typ i 40-50 års åldern) tror att de vet något om teknik (fast allt de säger är sådant som står typ; "systemfel? vad är det då? Blablabla!") och bara gapar. Komma hem till mig och gapa?! Nej fy. Sådana människor är inte välkomna hos mig/oss längre.

Nu ringer Jimmie från sin nya biiil! =D
Hejhej! =D
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

vad har han köpt för bil då? :)

2009-10-27 @ 12:16:12
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

En Audi =)

2009-10-27 @ 21:38:13
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback