Gårdagen

   Ja, igår så kom jag hem strax innan sju, fick skjuts av Nathalie som också praktiserar, men ute i Birsta, så hon plockar upp mig på vägen hem (vi slutar samma tid, men vi börjar olika tider).
   Iallafall så var jag så freakin' hungrig! Men Jimmie han ville inte äta något, och så skulle han åka med Pär till Micke och Linda och skruva på något och dricka öl. Då åkte jag på ica för att handla något att äta. Jag visste inte vad, (vilket är irriterande för då måste man gå fram och tillbaka där inne och vela) men så såg jag: GRÖT! haha. Bra, det fick det bli. När jag skulle betala så möter jag Denise och Mackan (som helt odiskrek kollade ner i min korg. Haha, det var så fult, inte liksom "hejhej!" Utan "Hej, vad har du i korgen?" Hahaha, kul X). Sen ringer Nathalie och vill att jag ska följa med till Micke o Linda så då gör jag det. = Jag fick inte äta min älskade gröt! =( Haha ;) Ja, där så går grabbarna ut i garaget, jag och Nathalie gick in och tjattrade med Linda.
   Efter ett tag så åker vi hem till Päran och Nathalian. Där spelar vi wii -bowlar, tennismatch och baseball. Det var kul =)
   Sen åker vi till Patrik -höll jag på skriva. Jag har inte varit i det huset sedan Patrik bodde där kom jag på igår. Men det gör han inte nu. Iallafall, där var det folk. Och Mia var där och Isabelle och fler. Vi hade en "tjejhörna" som någon så fint kom på (och Isabelle fick vara med även fast hon har kort hår, hahaha!). Det roligaste var "Ma! Dicken!" Hahaha, jag kunde inte sluta skratta!
   Det var kul iallafall. Och sen blev Jimmie en mumie och då åkte vi hem. Haha. ;)
   Men nu har jag suttit här för länge! Min buss går om typ 20min och jag har inte packat eller någonting! (Jag och Therese ska på body pump och sen in till stan en sväng).
Ciao!! =)
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback