Ja go natt då!

   Ja, vad kan jag säga? Är inte så pepp på jobb (buss) imorgon... Lite täppt i näsan. Undrar om jag håller på bli förkyld? Hoppas inte då jag ska vaccinera mig på onsdag, och man ska väl vara frisk för att få göra det.
   Annars så har jag inte gjort så mycket idag, höll på att få psyk av att bara sitta hemma (ha, man är ledig en dag i veckan och då får man spunk av att bara vara hemma). Jag tackade nej till både powerdance med Tess och ikea med Malin för jag tänkte att "nej, nu ska jag bara ta det lungt!" Slutsats: Jag kan inte ta det lungt.
   Jag och Denise åkte och hälsade på Linus och Sara, eller Sara bara för limpan var inte hemma. Hon och bebisen mådde bra =) Det har börjat bli en mage nu =) Och "vaggan" som de fick av mormor är väl bara för söt! Pax för den någongång i framtiden om jag får små ungar! Haha. Och Rosa var lika ledlös och gosig som vanligt (katten alltså, inte någon random-människa som sätter sig i ens knä och börjar gosa). Haha.
   Ja, åkte och handlade lite sen, och hem efter det. Jag gjorde varma mackor till middag idag, haha, gott =)
   Måste bara säga att jag är nog en klantigaste människan ever. Jag tappade heta mackor, tomater och ost på mattan... Gissa om jag fick psykbryt? Heh.
Ja, och sen har jag kollat på satc -andra säsongen- resten av kvällen.
   Nu ska jag gå och lägga mig.
Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi tänkte skicka vidare era gamla kläder, vagga och sånt till dig och Denise sedan ;)

Ska sysselsätta mig med att märka alla kläder vi fick (låna!) av Ingela någon dag så vi inte blandar ihop alla era kläder med andra ärvda kläder :)

2009-11-22 @ 23:32:42
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Simone

Ok =)

2009-11-23 @ 18:44:28
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback