Helvetesnatten

   Alltså shit. Igårkväll var inge kul! Det började med att jag fick ont i armen typ kl två, sen på väg hem (med 18.20 bussen som vanligt) så kände jag mig sådär "ont överallt" sen blev det bara värre och värre. Låg i soffan och kollade på Grey's och då var det illa, jag frös och det gjorde ont överallt och jag tror jag hade feber.
   Sen skulle jag sova -yeah right! Jag somnade och vaknade flera hundra gånger kändes det som! Gick och la mig typ vid tio. Första gången jag vaknade trodde jag att jag hade sovit hela natten, sen kollade jag på klockan: 23.15! Hahaha, snacka om chock! Hade jag bara sovit i en timme då! Haha.

   Ja, men iallafall så är det jobbigt. Är hemma idag i min sjuklinghet...Suck.
   Hämtade Denise nyss på ica i min sjuklinghet -it was a challenge! Hon ska baka lussebullar, jag ska äta dom sen ;)  
  
   Men nu ska jag lägga mig i soffan och bara glo på tv. Skulle kunna lägga mig och sova en stund till känns det som. Har inte fått någon sömn inatt direkt.
Mah.
   Men jaja, nu behöver jag inte oroa mig för att få, eller smitta någon med svinis iaf.
Hej.
\\
Over and Out
(Nu blev jag sugen på att kolla på "Drag me to Hell", jag tyckte den var bra! Värsta äckligt när kärringjäveln äter på henes mun! Hahaha!).

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback