Fifteen again

   Hahaha.
   Ja, idag har jag jobbat. Det gick bra. Måste bara säga att inte undra på att folk blir deprimerade mellan höst/vintern! Bara regnregnregn! Och grått och trist och slask! Nej, fy! (Och nej, det är inte hösten för hösten är färg och sol, detta är något mellanting höst/vinter. Jag love the höst). Därför blev jag så glad när jag kom till Sthlm för solen sken! En stund. Haha. Men det var så härligt och jag blev så glad! =)
   Ja, eftersom jag väntar där en stund så hann jag gå på "stan" en sväng. Och gissa vad jag köpte? Ett par jeans! I know! Unbelivable! Jimmie ringde och pratade lite efter jag köpt dem och jag berättade för honom, han: "Va?" Jag: "Jag vet! Jag har aldrig jeans!" Haha.
   Och nu när jag kom hem och provade dom, jag: "Fint va? Eller...(jag slår dig om du säger något annat, haha)?" För han fick en sådan konstig min, han: "Nej, jo!, jag bara... Jag tror inte jag har sett dig i jeans sedan du var femton!" Hahaha! Shit, det är nog sant... Eller nej, inte riktigt, i gymnasiet hade jag jeans. Men ja, det är inte min grej det här med jeans. Men nu är det, haha ;)

   Ja, men nu ska vi äta lite mat, hoppas jag inte brände riset nu då... Fan det luktar bränt...
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback