Tired...

   But I deserve it. ;)
   Det var kul att titta på Mona och Malin igår, så duktiga så! =) Hängde på august ett tag, drog på bockarna och dansade lite, även fast mottot lyder "jag dansar aldrig nykter" (haha) så var det roligt =) Sen åkte vi hem -jag var chaufför- och det vad väldigt skönt att kunna ta bilen och åka hem fort! Eller ja, snabbare än bussen iallafall ;)
   Nu ska jag och Jimpan åka in till Birsta en snabbis, Ikea,present till Bianca, osv ;) Sen blire åka båt med Päran och Nathalie o co. ;)
Hej! =D
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Ida

Hallo! kul att träffa dig. Gick det bra att jobba ikv? sj var ja helt slut efter åkt introd med Gerd.. fy fan.. Hade hellre velat åkt med dej ;) Men vi hörs ngt.

Adda mig på MSN ;)

Kram

2009-05-31 @ 23:34:38
URL: http://litenida88.bloggagratis.se
Postat av: Simone

Hej! Ja desamma! =) Ja det gick bra, badade i svett bara! Haha! ;) Yesbox ;)

2009-06-01 @ 07:49:22

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback