Sur

   God morgon. Eller ja, god och god. Inatt har jag sovit sådär dåligt igen! Jag blir så förbannad! Jävla skit. Har bara drömt en massa skit om att jag kommer försent till jobbet osv! Jävla skit. Jävla skit, skit, skit! Ska jag måsta jobba hela dagen och vara trött som en gnu nu då?! Blä. Ja, jag börjar ju inte fyra idag -som det var sagt! Nej, tolv! Långdag -igen! Och långdagar mån-tis. Suck. Skulle ha varit så skönt att börja fyra idag... Och komma hem vid åtta/ halv nio, istället för tio... =(
   Plus att jag vaknade typ 6.15, 7.30 & 9 och låg tills 10. Drygt... Jag hatar att bara vakna sådär! Kan jag snälla få sova igenom natten, for once!? Gaaaah.
   Nu ska jag äta frukost.
Hej.
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback