Kan man göra annat än mysa? =)

   Åå, vilket härligt väder det är ute! Ja, jag vet att det är moln och kyligt och blåsigt, men vad är mysigare än det? =) Lite regn då kanske ;)
   Idag väcktes jag, eller ja, vi av ringklockan: "PliiingPlooong!!!!Plingplongplingplongplingplong!!" Maaaah! Ringer: "Uh uh uh uh ice cold, *vissel* jägermaïster serve ice cold" När tänker Jimmie byta den?! sen: "Pliiiiiiing plong! Plingplong!" Då knuffade jag Jimmie ur sängen så gick han och öppnade = ingen där! Mah! Men då ringde han till den enda personen som brukar göra så (väcka oss, störa oss) Linus. Hahaha! X) Så kom han tillbaka och drack kaffe. Och vad var klockan? Jag tänkte "Jag slår vad om att klockan inte ens är nio." Och vad var den? Ja, typ tjugo i nio (!) Jag säger ju det! Aldrig att jag får sova tills efter nio! Gah.
   Ja, sen har det inte hänt så mycket idag, var och handlade lite frukost, blablabla. Tänkte åka in till stan igen men det orkar jag fan inte! Haha. Skulle ha köpt present åt Biancis och en till mor min (morsdag på söndag!), men jag får väl ta det imorgon eller på lördag då.
   Jag har fortfarande inte hört hur jag ska jobba på fredag... Hmm... Hoppas jag fick "min" tur nu då, annars blir jag sur. 
   Det är så mysigt dagar som denna, jag älskar när det är lite kyligt =) Så mysigt.
   Nu har Jimpan åkt så då har jag ingen att mysa med, haha, men jag tror jag ska kolla på en film och mysa ner i soffan =) Fast jag tror jag ska åka och handla lite i H-månger först, kanske ta en promenix. =)
   Åå, syrener! Jag älskar syrener! Speciellt lila, de hemma hos momma och moffan =) Luktar så gott! 
   Har även städat lite idag, diskat undan (alla nya glas blandannat!) 
-äntligen,
 och plockat undan och tvättat lite. Nu ser det bättre ut =) Ska dammsugas och skuras också, men det gör jag senare ;) Tänk vad man inte hinner med sig själv när man jobbar! Så skönt att vara ledig! =) 
   Funderar även på att klippa håret, lite kortare. Typ till "halsen" eller axlarna, eller där de möts, haha. Undrar om jag vågar göra det själv?... Hmm... Haha, kanske inte värt att chansa? ;)
   Mycket som poppar upp i skallen idag ;)
 
Maffiga syrener utanför =)
Shit! Nu tar det i och blåser rejält!
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Denise

Min halsduk hittade jag på marken vid garaget :s måste ha tappat den där elr nå... dumma halsduk-.-

2009-05-27 @ 17:16:34
URL: http://deniseiden.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha, okej, men bra att du hittade den iallafall ;)

2009-05-27 @ 17:43:20
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Therese

mhä våra syrener har inte slagit ut än!! det är inte hägg det där då?

2009-05-27 @ 21:01:50
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Det där är hägg ;) Syrenerna kommer när Häggen blommat ut :)

De luktar vår så det skriker om det av hägg! :) Linus plockade t.o.m 3 hägg-blommor och satte i ett glas med vatten här om dan, för han tyckte de luktade så gott. Haha!

2009-05-27 @ 23:59:24
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Simone

Jaaa! HÄGG är det ju!! Tack! =)

2009-05-28 @ 13:58:37
URL: http://simoned.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback