Why can't we all just be honest?

   Idag är det ju våffeldagen! Var nere hos mormor och morfar och åt våfflor, mumma! =) Fy så sugen jag var på våfflor! Tänkte göra egna först, och låna mors våffeljärn, men sen sa mamma att mormor sagt att vi skulle komma ner och äta våffor hos dem -of course! Haha. Jaa, och gott var det. Våfflor med blåbärssylt och lite vispad grädde. =)
   Sitter och lyssnar på Lily Allens nya skiva nu, har blivit besatt av en låt, haha. =) Ikväll är det ju Grey's! Yes =D
   Imorgon tänkte jag åka till stan och shoppa lite ;) Fast jag vet inte riktigt än, får se hur det känns imorgon. Har ett sug efter nya grejer! Haha.
  Har ett sug efter smultronmattor nu också. Suck... Varför... Varför? Varför?! Whyyyy?!!!!??!!! Hahaha. Vet inte om jag ska gå efter mitt begär eller om jag ska gå och tugga på en bit müsli?...
Haha!
Hej!
\\
Over and Out


Kommentarer
Postat av: Therese

Det var väl du som frågade om kameran va!? :) jag har en Nikon D40. den är väldigt enkel tycker jag :) fast det kanske är för att jag jämt kör på automat och inte lärt mig hur man ställer in sakerna själv, för den är inte som dom på skolan, där det var två grejer utanpå kameran man ställde in på. utan den här är lixom mer digital på nåt sätt. Jag vet inte vilket som är bäst av Nikon eller Canon. Men dom verkar vara ganska lika. Nikon kameror heter typ D40, D50... och Canon typ 400D, 500D o.s.v. :) Min kostade typ 5000:- om jag inte minns fel, men dom har nog sänkts i pris nu så man får en D50 för samma pengar skulle jag tro. Men dom flesta som köper "första riktiga kameror" brukar köpa typ D40, D50 eller som canon då :)

2009-03-25 @ 22:01:38
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback