Sluuut!

   Suuuuck! Ahhh! Gud vad skönt det var att duscha!
Har jobbat idag, kom hem för ca en timme sedan. Fy vad slut jag är! Mina fötter dunkar känns det som! Och jag hatar att sitta och räkna kassan när det är folk här. Speciellt om det är ljud på i bakgrunden. Låt mig koncentrera mig! Jaja. Det var inte så farligt, bara det att basen från GH3 dunkade in i örat på mig -ja, jag har känsliga öron- så jag kunde inte koncentrera mig. Men jag måste räkna kassan när jag kommer hem. Jag vill ha allt klart och bra då.
   Fick ett sms av någon, jag vet inte vems nummer det var, som frågade om jag ville äta tacos hos Frida ikväll. Jahapp, nu missade jag det med. Jag orkar inte nu iallafall, är sluuut. Och jag har ont i magen. Kan bero på att när jag jobbar så äter jag typ inget. Kanske om jag har rast i Uppsala så köper jag lite naturgodis (wich is very expensive btw, varför så dyrt?) eller en yoghurt.
Och sen får jag ett sms av Mona "INFLYTTNINGSFEST!" Ja! På lördag. Varför händer det alltid saker när jag har planerat andra saker?!
   AH!
   Men. Imorgon hoppas jag på fiiiiint väder! Men mycket sol. (Ja, jag har hört om snön som ska komma!) SOOOL!
   Nu måste jag vräka mat. Eller någonting iallafall.
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback