Långmöte

   Ja, det blev långt idag. 9.30 började vi, pratade (gruppen då alltså) lite om studier som man tänkt osv. Kollade på några kortfilmer om sjöfart, haha. =) Sen hade jag individuellt möte direkt efter, fast jag hann på apoteket först 12.15 (de stängde 12.30). Köpte "Anti", får se om det fungerar nu då, det är fan bäst det, 109spänn pungade jag ut! För en liten jävla klick. Jag trodde det inte skulle gå på mer än typ 60-70:- Jävla skit. Jaja, men nu när vädret växlar så jävla mycket så är det behövligt -om det fungerar dvs. Hatar blåsor på läppen! Får det när det blir kallt snabbt (som nu) eller förkyldningsblåsor.
   Iallafall så hade vi möte tills klockan var typ 13.30 (!) haha. "Ja, nu slutar jag snart" Sa hon, haha. Jag hade tagit upp hela hennes arbetsdag, haha. Men det känns bra att prata med henne, fast hon leder in mig på sidospår som jag inte alls vill läsa/bli (teckenspråkstolk?) ibland, haha. Plus att jag kan beklaga mig lite över min jobbsituation. Fast jag har inte blivit mycket smartare vad det gäller att läsa vidare. "Du är nog en praktisk person, som vill testa och känna innan du bestämmer dig!" Ja, jag är nog det. Visa ord hon kommer med min studievägledare ;) Jag vill testa på så många olika jobb, så hur kan man bestämma sig för bara ett? Jag har några saker det lutar åt, men jag vet ju inte! Gah. Haha.
   Nu ska jag kolla efter jobb! =)
Hej!
\\
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag har också anti och det funkar! =) iaf. om man tar på den innan det blir ett sår :)

2009-03-25 @ 14:23:44
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

gud jag har haft munsår en gång i mitt liv, för ca 2 år sen, jag blev smittad av andreas, han får det typ varje höst/vinter... jag såg ut som en anka! alltså läppen svällde upp som jag vet inte vad! haha! använde anti då, men det tog väl några dagar ändå innan det försvann. jag skulle på en jobbintervju i hudik då jag vaknade med det, så jag kunde inte åka på det! haha typiskt!

2009-03-25 @ 15:02:07
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

N: Ja, fan jag hann ju inte skaffa, det kom typ igår, hoppas de funker ändå =/

T: Jaa, fy vad jobbigt det är! Bläbläblä. Haha, kanske var stressen över intervjun som utlöste det? Det kan ju "blossa upp" om man är stressad.

2009-03-25 @ 15:09:22
Postat av: Hanna

Uscha :/ Men du, hur får man med bloggen på Gnarp.org? :)

2009-04-06 @ 09:02:47
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback