I'll look at the sun and I'll look in the mirror.

    Solen skiner! Kan man vakna till något härligare? =)
   Just nu ligger jag i sängen, klockan är lite över 8 på morgnen! Jag vet, jag vaken nu? Haha. Men the early bird catches the worm ;) Jimpan kliver ju alltid upp 8, och både igår och idag så har jag vaknat och känt mig pigg =) Underbart!
   Här ligger jag och lyssnar på Salem och Lily på min mobil, jag har kommit på att jag gillar min mobil =) Igår skickade jag sms till Therese, det var längesedan man hörde av henne. Jag skulle ju åka och hälsa på henne och åka lite skidor, men det går ju aldrig! Och hon kommer hem i april. Jaja. Får se hur det blir, det var bra skidväder där nu iallafall sa hon ;)

I want loads of clothes and fuckloads of diamonds, I heard people die while they're trying to find them. And I'll take my clothes off and it will be shameless, 'cause everyone knows that's how you get famous...

\\
Over and Out ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

JA! det är det bästa jag vet, att vakna tidigt av sig själv och man är pigg. och solen lyser in genom fönstret! :D Me love!

2009-03-24 @ 09:14:05
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

=D

2009-03-24 @ 09:32:01

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback